AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

هفته ششم خروج سماوی

سلام،

هفته ششم خروج سماوی آپلود شد. خروج با استفاده از مانتراها.

من بودم و پاییز و بلوار

توبه کرده بودم که دیگه هیچوقت از این چرت و پرت‌ها نگم. اما من بودم و پاییز و بلوار که این اراجیف ردیف شد..

۱.

تا پلک زمین باز شود پاییز است

تا نغمه ما ساز شود پاییز است

تا زخم شکوفه باز سر باز کند

انگار که از ازل تا به ابد پاییز است

۲.

بیدار و خمار من تو بودی و تو بس

آواز و نماز من تو بودی و تو بس

تا فصل تو در قامت من پیدا شد

پاییز و بهار من تو بودی و تو بس

۳.

مستیم و ملنگیم و به یغما رفتیم

از خواب پریدیم و به اغما رفتیم

تا ساحت سرگیجه که راهی است دراز

بی آنکه بگویند بفرما رفتیم

 

هفته ششم خروج سماوی رو که مربوط به خروج با استفاده از مانتراها می‌شه آپلود کردم.

 

تصمیم طوفانی

سلام،

نه دیگه فایده نداره، اینجوری فقط کل قضیه لوث می‌شه...فقط همین. هر کی میاد یه نگاهی می‌ندازه می‌ره. نه مدیریتی نه هیچی...

تصمیم قاطع گرفتم که با همکاری دوستم، یک سایت راه بندازیم و مثل Gnosticweb با نظم و ترتیب و دست باز کار رو ادامه بدیم...در واقع شروع کنیم به نوعی...

این وسط نکته‌ای که می‌خوام متذکر بشم اینه که کسانی که به این مطالب علاقمند هستند و یا فکر می‌کنند که ممکنه علاقمند بشن، وقتی میان اینجا، حتما حتما آدرس ایمیلشون رو توی کامنتها بگذارن تا من اونها رو داخل لیستم قرار بدم و به محض قابل استفاده شدن سایت، با ایمیل بهشون اطلاع بدم. خیلی حیفه که افراد متفرق بشن. همچنین ممکنه بخواهیم یه جلساتی با هم داشته باشیم.

عجالتا هفته پنجم خروج و هفته‌های سوم تا پنجم خوشناسی رو هم گذاشتم تو وبلاگ. دوباره یادآوری می‌کنم که ترجمه کل دوره خودشناسی تو وبلاگ دوستم هستُ منتها به صورت HTML.

تا بعد.

دوباره برگشتم

سلام دوستان،

امیدوارم حال همه شما خوبه خوب باشه، ان‌شاءالله.

نمی‌دونم واقعا چه جوری معذرت بخام به خاطر این همه بدقولی. واقعا شرمنده هستم. هرچند دلیل خوبی شاید نباشه، اما طرفای ما یه آتیش‌سوزی شده بود و خطوط تلفن برای ۳ هفته قطع.

 

در هر صورت نسبتا دست پر اومدم:

۱. هفته چهارم دوره خروج سماوی رو آپلود کردم.

۲. هفته‌های اول و دوم دوره خودشناسی رو هم آپلود کردم.

۳. یکی از دوستان خیلی نزدیک من، ترجمه کل دوره خودشناسی رو گذاشته تو وبلاگش. می‌تونید برید اونجا و کلش رو مطالعه کنید. خوبه نه؟ البته من هم نسخه مربوط به خودم رو منتشر می‌کنم. به ترتیب. لینک وبلاگ دوستم رو هم گذاشتم براتون. می‌بینیدش؟

۴. من احساس کردم که مطالعه کتابهای سامائیل از نون شب واجبتر می‌باشد، به همین خاطر شروع کردم به ترجمه کتاب شورش بزرگ، هر فصلش رو که ترجمه کردم می‌گذارم تو وبلاگ. خوبه. قلم این آدم واقعا حیرت‌انگیز و گیراست.

موفق باشین و برای من دعا کنید که به شدت محتاجم. مفهومه؟ به شدت.

یا حق