AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

تبریک

باز هم عیده. این یعنی ما یک سال به مرگ نزدیکتر شدیم. بنابراین اصلا عجیب نیست که مردم جشن می‌گیرن! اصلا...

در ضمن این تکه شعر از هیوا مسیح به نظر من بسیار زیباست. البته من کتاب گریه‌های امپراطور (هیوا مسیح) رو که این شعر هم توشه نخوندم، ولی به شدت توصیه می‌کنمش!

چیزی ز ماه بودن تو کم نمی‌شود

گیرم که برکه‌ای نفسی عاشقت شده‌است

لاو یو آل...(نه، لاو یو آل نه...من حالم خیلی بده در این لحظه داده شده)

داشت یادم می‌رفت... این نوروز باستانی رو هم به شما شادباش می‌گم.

ندارد

زندگی من

مثل جمع کردن بادام از پای نارون‌هاست

اساسا انتگرالش صفر است

اشتباه

بزرگترین اشتباه مردم اینه که فکر می‌کنن زندگیشون از لحظه تولدشون آغاز شده.

بیچاره مردم!

بیچاره من!

...

ببخشید به خاطر وقفه. کامپیوترم رو هواست. دقیقا همونجا...تو آسمونا. اگه بتونم بیارمش پایین...خوب میشه.

لاو یو آل.