AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

بلسبوب (Belzebuub)

با سلام،

سیستم من دچار مشکل شده، به محض رفع مشکل، هفته هشتم خروج سماوی رو آپلود می‌کنم، ان شاءالله. الان هم در محل کارم هستم و امکان آپلود وجود نداره.

در مورد Belzebuub، درسته... همونطور که فرشته‌ها سقوط می‌کنند و به دیو تبدیل می‌شن، دیوها و شیاطین هم ممکنه توبه کنن و راه درست رو در پیش بگیرن و در نهایت به فرشته تبدیل بشن. در مورد Belzebuub اینطور گفته می‌شه. خود ایشون هم این مطلب رو تایید می‌کنه. Samael Aun Weor هم کتابی داره تحت عنوان تحول بلسبوب (The Revolution of Belzebuub) که در اون تلاشهای خودش برای نجات دادن این شیطان و ترغیب اون به توبه رو به تفصیل بیان کرده.

کسانی که Belzebuub رو از نزدیک دیدن، می‌گن که ایشون یکی از متواضع‌ترین، بی ادعاترین و انگیزه‌بخش‌ترین آْدمهایی است که در زندگیشون ملاقات کردن.

اما به یاد داشته باشیم، قرار نیست که ما راجع به حق یا ناحق بودن کس یا چیزی قضاوت ‌کنیم. هرگونه مجادله در مورد اعتبار یا عدم اعتبار یک شخص در واقع نوعی اتلاف وقته.

بهتر اینه که در جستجوی حقیقت باشیم و این رو بالاتر از هر چیز  دیگری در زندگی مون قرار بدیم. پاسخ همه سوالهای ما با تلاش و عزم راسخ خودمون قابل دستیابی است.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://alisoundtracks.blogsky.com/

با سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی عالیه ولی اگه یه نفر تازه بیاد تو وبلاگت یه خورده تشخیص موضوع براش سخته در ضمن اگر خواستید تبادل لینک می کنیم ممون.

سلام
من به وبلاگت جالبت لینک دادم.
I love Music

صالح پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ

با سلام
راستی یه سوال دیدن تو سایت بلسبوب بعضی ها چقدر به اسلام ناروا گفتن.
می خواهم بدونم نظر خود ایشون چی هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد