AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

لطف کنید/نظر بدید/جواب بخونید

سلام دوستان.
ببخشید که الان اصلا وقت ندارم که چیزی بنویسم. فقط خواستم بگم من به تمام نظرات شما تک تک جواب میدم (توی همون قسمت نظرات/پایین نوشته خودتون). اگه سوالی هم داشتید یا چیزی براتون مبهم بود می تونید از این طریق مطرح کنید. خوشحال می شم که جواب بدم.

به زودی تمرینای مخصوص تمرکز و تجسم رو به طور دقیق براتون توضیح خواهم داد.
مرسی تا بعد.

یک تکنیک برای خروج از جسم فیزیکی


سلام. فکر می کردم کسی نمی خونه پس نمی نوشتم. ولی حالا احساس می کنم بعضی ها می خونن. چون جا کمه خلاصه و مفید می نویسم.
در ابتدا باید بدونید که آفرینش دارای ۷ بعده. سه بعد اول همون طول و عرض و ارتفاعه که همگی با اون آشنایی داریم اما بعد چهارم مه مبحث علم و فیزیکه زمانه. از این بعد به بعد وارد متافیزیک و ماورا الطبیعه می شیم. برای هر انسانی این امکان وجود داره که با توسعه یک سری توانمندیهای روحی و استفاده از روشهای خاص به هر کدام از این ابعاد وارد بشه. بعد از بعد هفتم هم چیزی که وجود داره بی نهایته که در ادیان تحت عنوان خدا ازش یاد می کنند. در واقع همه ابعاد از این مبدا بی نهایت و مطلق سرچشمه می گیرن و تولید می شد. راجع به ماهیت این ابعاد و اینکه چرا ورود به اونها دارای اهمیت مطالب بسیار زیاده و الان وقتش نیست ولی در اینجا می خوام یک تکنیک ساده و کارآمد برای رفتن به سطح ستاره ای (Astral Plane) از بعد پنجم رو براتون توضیح بدم. اول باید بدونید که اکثر ابعاد از دو سطح تشکیل شدن که با هم تفاوتهایی دارند. بعد پنجم هم علاوه بر سطح ستاره ای شامل یک سطح دیگه است به اسم سطح ذهنی (Mental Plane). جایی که ما الان می خواهیم بریم سطح ستاره ای از بعد پنجمه.
           سطح ستاره ای جاییست که انسانها به هنگام خواب دیدن به اونجا می رن. در یک خواب دیدن معمولی پس از اینکه شخص به خواب رفت ضمیر نا خودآگاه ابتکار عمل رو به دست میگیره و تمام امیال و آرزوهای شخص رو در سطح ستاره ای متجلی می کنه. در واقع سطح ستاره ای عالم احساسات و عواطفه هر چیزی که شخص (چه آگاه چه در حالت نا آگاهی) اراده کنه به وجود میاد. در خواب دیدن معمولی ضمیر ناخودآگاه تمام خودآگاه انسان رو در خودش غرق می کنه در نتیجه شخص نمی تونه درک کنه که در یک بعد دیگه است و قوانین خاص اون بعد بر اون و اطرافش حاکمه. منظورم از قوانین خاص مثل قانون جاذبه است. توی بعد فیزیکی ما قانون جاذبه عمومی نیوتون رو داریم در حالیکه در Astral هیچ جاذبه ای وجود نداره و شما به راحتی می تونید پرواز کنید همونطور که احتمالا خیلی ها این کار رو قبلا توی خواب تجربه کردن.
          چیزی که ازش به عنوان سفر ستاره ای(Astral Travelling) یاد می کنیم در واقع همون حضور آگاهانه و هشیار در سطح ستاره ایست. یعنی ما در بعد پنجم باشیم و بدونیم که در بعد پنجم هستیم و مثلا جسم فیزیکی مون فلان جا خوابیده و بعد شروع کنیم به جستجوی ارادی و خودآگاه در این دنیای تازه تازه...
          چیزهای زیادی هست که باید بهتون بگم ولی در ابتدا یه تکنیک رو خلاصه توضیح می دم تا حداقل یه مطلب عملی گفته باشم. این تکنیک یکی از موثرترین روشهاست که بعدها بیشتر براتون توضیح خواهم داد.
 
          اول از همه یک جایی که بتونید راحت به خواب برید دراز می کشید. بعد شروع می کنید به Relaxation. به این معنا که سعی می کنید تمام عضلات بدنتون رو به حالت راحت و آزاد و بدون کشیدگی در بیارید. در واقع مثل یه تیکه گوشت روی زمین تخت و یا مبل ولو می شید! در این مرحله باید توجه خاصی بایسد به عضلات صورتتون داشته باشید هیچ حالتب نباید توی صورت شما دیده بشه.
         وقتی کاملا Relax شدید شروع می کنید به اصل تمرین که شامل تمرکز روی یک پدیده اس. این موضوع تمرکز می تونه هر چیزی باشه البته بعضی چیزا بهترن. ترجیح اینه که تمرکز روی چیزی باشه که در درون خود شماست. یکی از این موارد خوب ضربان قلبه. برای تمرکز روی ضربان قلب شروع کنید به احساس کردن تک تک ضربه های قلبتون. تمام توجهتون رو به این ضربه ها معطوف کنید. در مواقعی که تپش قلب محو و ضعیف می شه سعی کنید اون رو تصور کنید تا دوباره پیداش بشه. با ادامه تمرکز کم کم احساس خواهید کرد که تمام بدنتون به یک تپش قلب تبدیل شده و این خود شما و تمام وجودتونه که می تپه. برای تسریع رسیدن به این مرحله می تونید خودتون تپش فلب رو به نقاط مختلف بدن بفرستید یعنی سعی کنید ضربان رو در نقاط مختلف حس کنید. مثلا یه بار ضربان رو به نوک بینی بفرستید دفعه بعد سعی کنید اون رو در کف دستهاتون حس کنید و ....
        با ادامه تمرکز شما دچار حالت خواب آلودگی و دیگر عوارض گذار می شید (مثل افزایش بیش از حد تپش قلب/احساس لرزش در سرتاسر بدن/فلج کامل عضلات/صداهای خش خش و خر خر در گوش/..)که بعدا توضیح می دم. البته شما با انجام تمرین فوق به صورت جدی مصمم و با پشتکار زیاد می تونید موفق بشید و تمام این نشانه ها رو خودتون احساس کنید مثل خود من. تنها چیزی که مورد نیازه تلاش پشتکار و تکرار مداوم و مصرانه تمرینهاس.  
       شما هرگز نباید انتظار داشته باشید که در دفعات اول موفق به خروج بشید. موفقیت مستلزم تلاش بسیاره. در این مورد شما باید توانایی ذهنتون برای تمرکز(Concentration)وتجسم(Visualization) رو بالا ببرید که خود این کار با تمرینهای منظم و مکرر به دست میاد که در آینده اون تمرینها رو براتون توضیح می دم.
موفق باشید.