AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

۲

از دام دلم اگر که رستی چه کنم 

با بی خبران اگر نشستی چه کنم 

من توبه نموده ام که سیراب شوم 

با چون تو نگار می پرستی چه کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام میزبان دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.elm1362.persianblog.ir

سلام...سلام
به گربه ای در خانه خالی بیاید.چون
الهام میزبان به روز است
یعنی برگشته تا به همه بگوید:
‹وقتی از خودش حرف میزند،از چی حرف می زند؟›
چیزهایی هم دارد
چیزهایی که همه چیزش است.مثلا:
لینک دانلود اینترنتی بردن توله گرگ ها به مهد کودک
یک شعر سه اپیزودی،از یک شاعر چند اپیزودی
و یک عکس،شکسته تر از خود ِ هر روز هاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد