AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

دوباره برگشتم

سلام دوستان،

امیدوارم حال همه شما خوبه خوب باشه، ان‌شاءالله.

نمی‌دونم واقعا چه جوری معذرت بخام به خاطر این همه بدقولی. واقعا شرمنده هستم. هرچند دلیل خوبی شاید نباشه، اما طرفای ما یه آتیش‌سوزی شده بود و خطوط تلفن برای ۳ هفته قطع.

 

در هر صورت نسبتا دست پر اومدم:

۱. هفته چهارم دوره خروج سماوی رو آپلود کردم.

۲. هفته‌های اول و دوم دوره خودشناسی رو هم آپلود کردم.

۳. یکی از دوستان خیلی نزدیک من، ترجمه کل دوره خودشناسی رو گذاشته تو وبلاگش. می‌تونید برید اونجا و کلش رو مطالعه کنید. خوبه نه؟ البته من هم نسخه مربوط به خودم رو منتشر می‌کنم. به ترتیب. لینک وبلاگ دوستم رو هم گذاشتم براتون. می‌بینیدش؟

۴. من احساس کردم که مطالعه کتابهای سامائیل از نون شب واجبتر می‌باشد، به همین خاطر شروع کردم به ترجمه کتاب شورش بزرگ، هر فصلش رو که ترجمه کردم می‌گذارم تو وبلاگ. خوبه. قلم این آدم واقعا حیرت‌انگیز و گیراست.

موفق باشین و برای من دعا کنید که به شدت محتاجم. مفهومه؟ به شدت.

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد