AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

شروع کلاسهای Mysticweb.org

درود به دوستان عزیز و دشمنان محترم! کلاسهای سایت Mysticweb.org یک هفته دیگر به تعویق افتاد یعنی تا ۲۱ می ۲۰۰۴ فرصت دارید تا در کلاسهای رایگان این سایت ثبت نام کنید. برای کسی که تازه شروع می کند دو انتخاب بین کلاسها وجود دارد: 1. Astral Travel Course 2. Search Within Course کلاس اول که هم مهیج تر و به نسبت سخت تر است مربوط به سفر ستاره ای (اختری/سماوی) است. به بیان بسیار کوتاه خروج کالبد سماوی از جسم فیزیکی و ورود به بعد پنجم آفرینش. کلاس دوم هم به جستجو در درون و شناسایی و بررسی المنتهای مختلف تشکیل دهنده یک انسان( ضمیر نا خودآگاه/آگاهی/شخصیت) و تکنیکهای ایجاد تغییر و تحول در هر کدام می پردازد. با توجه به سخت بودن کلاس اول من شخصا توصیه می کنم ابتدا کلاس دوم را انتخاب کنید. هر چند در غیر این صورت نیز مشکلی پیش نخواهد آمد. موفق باشید و کامنت بگذارید. مرسی.

خیال گرم تو

تو در منی و من از خودم بیرون
خیال گرم تو را دوباره می بافم

آشنایی با مبانی عرفان مدرن و سفرهای روحانی

سلام این وب لاگ بعد از ماهها دوباره فعال شده است. محتویات وبلاگ به طرز تکان دهنده ای تغییر یافته است. از این پس اصول و مبانی عرفان مدرن و ابزارهای اکتشافات روحانی که جزو تجربه های شخصی خود من هستند در این وبلاگ ارائه خواهد شد. من شخصا جزو دانشجویان این راه هستم و آموزههای دریافتی از منابع غربی را به صورت خلاصه ترجمه و در اختیار علاقمندان قرار می دهم. به امید اینکه در مسیر زندگی تمامی انسانهای حق طلب نورهای هدایت همچنان تابان باشد. اولین عنوان درسی که ارائه خواهد شد تکنیکهای خروج از کالبد جسمانی و ورود به بعد پنجم حیات خواهد بود.