AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

توقف فعالیت ها

به فعالیت خودم در زمینه ترجمه متون سایت Gnosticweb خاتمه می‌دهم.

در همین راستا کلیه لینکهای مربوطه تا انتهای هفته جاری و در اولین فرصت برداشته خواهدشد.

من فقط یک مترجم بودم. بدون اینکه هیچ ایمان یا باوری نسبت به آنچه که ترجمه می‌کنم داشته باشم.

موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://shovaliye.blogsky.com

من می دونم که تو باور داشتی
من باور تو رو بارها و بارها دیدم
دوست آسمانی من
برای انسان هایی که در آینده از این نوشته ها استفاده خواهند کرد، لطف کن و ادامه بده
و من باور دارم که هر آنچه اتفاق می افتد در راستای رشد الهی من است.
تو همیشه آسمانی بودی و خواهی بود، چه مطالبت اینجا باشه، چه نباشه
با تقدیم بهترین آرزوها
هادی

صالح شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

دوست من مگر میشود انسان به کاری در این مقیاس ایمان نداشته باشد و انجام دهد.

احمد لایتی پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ

انسان جاذب چیزهایی است که در درون می پرورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد