AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

قایل‌های صوتی مانتراها و افسون‌ها

فایل‌های صوتی مربوط به مانتراها و افسون‌ها رو به صورت ZIP شده آپلود کردم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید مهدی موسوی چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ http://bahal3.persianblog.ir

«پابرهنه در پارک» می دوم
و منتظرت هستم...
با چه؟
1- پاییز پدر سالار
2- در انتظار گودو
(خبر مفصل چاپ شماره 2 اولین نشریه تخصصی غزل پیشرو)
3- ترانه هایی که مادرم به من آموخت
4- در روزنامه ها خبری نیست
(جدیدترین اخبار از اتفاقات فرهنگی)
5- داش آکل یا حسن صبّاح؟
6- مثل حفاظ پله ها
(شعری تازه از سید مهدی موسوی)
...
«منتظرت هستم» فقط یک جمله بی معنی ست
پشت این حروف مردی ایستاده
که سیگار می کشد...
...
منتظرت هستم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد