AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

جویدن

یک نفر بیاید. یک نفر که شیطان کوچک متمدنی نباشد.

بیاید و مرا ببیند، که این گوشه ایستاده‌ام و زندگی را با بی‌میلی می‌جوم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ

آقای اکبر کریمی این دوره‌ی خروج از سماوی چند هفته هست و ادامه هم داره یا خیر. اگه ادامه داره کی ترجمه خواهد شد. پیشاپیش از زحمت گرانبهای شما ممنون

هادی وفادار پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام دوست آسمانی
نمی تونم تصور کنم و باور کنم که دوست آسمانی من زندگی را با بی میلی می جود.
ما خود زندگی هستیم
ما خود امید خدا هستیم
و خدا تکیه گاه ما در تنهایی مطلق
اونجایی که فقط ما هستیم
همه چی رو باید دید
گاهی مشیت الهی از راه های سختی به آدم می رسه و به نظر من به مراتب ارزشمند تر از وقتی که آدم اونو به سادگی به دست میاره
ایمان داشته به خدای عشق
به خدا اعتماد کن
خیلی دلم برات تنگ شده
هر جا هستی موفق باشی دوست آسمانی

سلام هادی خان
کجایی بابا؟ ما که پوسیدیم تو این سرزمین! مثل خرنگ دلم برات تنگ شده...خوبی؟
جدی نگیر اخوی...از این اراجیف زیاد به هم می‌بافم.
مرسی به خاطر حرفهای توپت، لطف کردی واقعا.
تو هم هرجا هستی موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد