AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

هفته سوم خروج سماوی

هفته سوم دوره خروج سماوی رو آپلود کردم. در درس این هفته به اولین تکنیک خروج سماوی که یکی از قدرتمندترین و پایه‌ای ترین روش‌هاست، پرداخته می‌شه. شما می‌تونید با انجام مستمر تمرین‌ها اولین تجربیات بیرون از بدن خودتون رو داشته باشید.

نکته خیلی خیلی مهم اینه که در صورت تلاش کافی و داشتن انگیزه، احتمال بسیار بسیار زیاد، به شما در چند مورد کمک‌های اساسی خواهد شد که می‌تونه به چند تجریبه عالی ختم بشه. این چیزیه که من خودم کاملا تجربه کردم و بهش ایمان دارم.

هر سوالی هم که داشتین بپرسین.
فعلا.
نظرات 3 + ارسال نظر
سید مهدی موسوی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://bahal3.persianblog.com

سلام عزیز
با مطلبی تحت عنوان:
« یوزپلنگانی که با من دویده اند »
به روزم...
با مطالبی مثل:
1- از خودم (چند لینک مقاله و مصاحبه)
2- از یانگوم! تا محسن نامجو و زهرا امیرابراهیمی!!
3- اولین نشریه تخصصی غزل پیشرو
(و لیستی از مطالب و شرایط دادن آگهی)
4- سانسور می کنیم پس هستیم
5- فریاد زیر آب (بررسی چند سایت و مجله ادبی)
6- و یک شعر چهار اپیزودی
منتظرم
مثل یک خواب نیمه کاره...

قطره یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://love-human.blogsky.com


سلام

مطالب وبتون خیلی عالین. مرسی.

به امید موفقیت

شاد و پاینده باشید.

صادق طاهری دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام خدمت دوست عزیزم جناب آقای کریمی
خیلی خوشحال شدم که چنین کار بزرگی را انجام می‌دهید. تازه من دوره های عرفان مدرن را دانلود کرده‌ام و هنوز نخواندم. من در اینترنت به دنبال عرفان ایرانی و سنتی آن بودم که به چنین عرفانی برخورد کردم. نمی‌دانم که این عرفان غربی آیا به درد من خواهد خورد یا خیر اما از شما می‌×واهم که در این زمینه هم فعالیت کنید.
دوست دار عرفان ایرانی
متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد