AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

شعله

ای سرزمین وجودم به نام تو

ای چشم‌های غزل مست و رام تو

اینک که خفته‌ترینم به دام تو

آتش بیار و مرا شعله‌شعله کن

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا نقی زاده دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

حدیث چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://hadis19.blogfa.com


سلام
باز به روزم با یه شعر
قدم رنجه کنید خوشحال می شم.[گل]

سید مهدی موسوی شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.bahal3.persianblog.com

سلام عزیز
دقیقا بعد یک ماه و یک روز ، به روزم...
با مطالبی مختلف شامل:
1- دو شعر که یکیش خیلی تازه است
2- خبر دقیق حضورم در نمایشگاه کتاب
3- طرح حجاب!!
4- یادی از یعقوب یادعلی
5- شعری که اجراست
و البته اسطوره من
«دیه گو آرماندو مارادونا»
6- کمک طلبی برای کارگاه تهران!!
7- مدهای ادبی و حرفهایی برای
فروغ و سهراب
8- و حرف هایی درباره خط قرمزها در شعر...
منتظرت هستم
منتظر حرفهایت...

علیرضاآذر یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.a_ta_ya.persianblog.com

سلام (گله ها )داشتند لب پرتگاه بلندی آب میخوردند ...مردند ..(آتایا) نازل شد با کلاهی پر از بوق ... من هنوز زنده ام ... دوباره برگشتم .. علیر ضا آذر ..راستی تو یی که یادم بودی به لینک وبلگ من چسبیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد