AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

یه شعر فوق العاده مزخرف...لحظه صفر

من گناهم این است
که به آزادی پروانه حسادت کردم
و به تنهایی نمناک علف خندیدم
و دلم هیچ نخواست
که به زیبایی پرهای کبوتر باشم

من گناهم این است
که سرم
مثل سرگیجه صبح
و به اندازه وزن همه خاطره‌ها سنگین است
و نگاهم هرروز
پای سرسبزترین باغچه‌ها می‌میرد

من گناهم این است
که فراموشم شد
ریشه ترد خودم را به تمنای زمین وصل کنم
و به اندازه اندوه خدا قد بکشم
تا به آن لحظه جادویی صفر

راستی مطالب مربوط به عرفان مدرن به وبلاگ خواهر منتقل شد:
www.erfaan-e-novin.blogsky.com
نظرات 2 + ارسال نظر
یک دوست یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

نهال پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ب.ظ http://FAZMETR.BLOGSKY.COM

سلام
شعر فوق العاده مزخرفت عالی بود کلی باهاش کیف کردم....مخصوصا گناه ها...
یه چیزی بگم ؟! از وبلاگت هیچی سر در نیاوردم ...ببخشید
موفق باشی

سلام
مرسی به خاطر نظری که دادی
یه کم بیشتر بیای حتما سر در میاری قول می‌دم!
بازم بیا!
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد