AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

سلام دوستان جدید من!

سلام!
از همه دوستانی که برام پیغام گذاشتن ممنونم!
خوشحالم که می بینم تعداد بیشتری موجود زنده این وبلاگ رو دنبال می کنن و حتی یه عده شون به موضوع علاقمند شدن. احساس می کنم حالا دیگه وقتشه که کار رو به صورت جدی تری دنبال کنم. خوشبختانه تونستم یه تعداد افراد فوق العاده علاقمند پیدا کنم که مشتاق فراگرفتن هستن. توی وبلاگ هم که می بینم اوضاع بد نیست شاید بهتر هم بشه.
به هر حال من شروع کردم به ترجمه اولین دوره درسهای استاد معظم بلسبوب (Venerable Master Belzebuub) اگه می بینید اسم ایشون یه مقدار عجیبه حق دارین چون تو دنیای فیزیکی اسمش Mark Pritchard می باشد! VM. Belzebuub اسم استادی یا اسم ابدی ایشونه (Eternal or Master Name). هر کس به مقام Mastery می رسه یه همچین اسمی بهش تعلق می گیره که مستقل از دفعات نزول اون شخص به دنیای فیزیکی و اسامی شناسنامه ای مختلفه.

     داشتم می گفتم من با مقامات سازمان Mysticweb تماس گرفتم اونها همون طور که انتظار می رفت از ترجمه مقالات استقبال کردن و من رو به شخصی که مسئول این اموره ارجاع دادن. در ضمن یکی از همکلاسیام گفت که اونم فبلا این کار رو کرده و مقالات رو به سوئدی برگردونده. حالا من می تونم کارم رو شروع کنم.
     نکته اصلی که می خوام به مخاطبینم بگم اینه:
هر کدام از دوستان که علاقمند به دریافت سری دروس فوق هستند می توانند به یکی از دو روش زیر نامشان را ثبت کنند تا به محض اتمام ترجمه هر مقاله یک نسخه از آن به آدرس ایشان ارسال گردد. در مورد دوستانی که به زبان شیرین انگلیسی تسلط کافی دارند اینجانب ورود به سایت اینترنتی سازمان و ثبت نام در یکی از دو دوره مقدماتی را قویا پیشنهاد می کنم. لازم به یادآوریست که ثبت نام در کلاسهای مذکور کاملا رایگان می باشد و در واقع اهداف سازمان صددر صد بشردوسنامه است و نه انتفاعی (بر خلاف تعداد زیادی سایت در پیت و منحرف که در همان بدو امر از شما شماره کارت اعتباری نداشته تان را طلب می کنند!). آدرس سایت به شرح زیر است:

 Gnosticweb Official website at : WWW.MYSTICWEB.ORG

روشهای ثبت نام:

۱. مکاتبه با این حقیر به آدرس ایمیل زیر:
karimia1360@yahoo.com
در صورت علاقه می توانید اطلاعاتی در مورد خودتان در ایمیل ارسالی بگنجانید. اما برای ثبت نام تنها دریافت آدرس ایمیل شما که ارسال مستدات را امکان پذیر نماید کافیست و هیچ نیازی به اطلاعات اضافی نیست. البته ایمیل شما باید قادر باشد به اینجانب تفهیم کند که به منظور ثبت نام شما ارسال شده است. به ایمیل های خالی با عرض معذرت ترتیب اثر نمی دهم!

۲. اگر حوصله ایمیل زدن ندارید در یکی از یادداشتهای اینجانب در همین وبلاگ در بخش نظرات تقاضای ثبت نام را مطرح فرمایید. البته واضح است که آدرس ایمیل خود را نیز باید بگنجانید.

با آرزوی سلامتی جسم و روح برای تمامی دوستان.
خدانگهدار شما.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صفر لشگری چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:32 ب.ظ

لشگری ام یه سری زدم خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد