AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

مخاطب همیشگی من!

من یه خواننده پر و پاقرص دارم که برام نوشته:

اینو فهمیدم که وقتی آدم شدیدا عاشق میشه و بعد مجبور میشه اونو فراموش کنه اگه شانس بیاره کم کم به نتایج مهمتری می رسه و سعی میکنه یک چیزایی از این دنیا بفهمه. عین همینها که شما بهش فکر می کنین. اصلا همه عذابهایی که آدم میکشه هم مال اینه که به همین جا برسه. خوشحالم واسه شما. مهم همینه. ممنون از قانون کارما.

سلام! با خودتم. همونی که همیشه برای یادداشتام نظر میذاری!
خوبی؟
نمی دونم راجع به من چی فکر می کنی ولی احساسم اینه که گمان می کنی من یه عاشق دلسوخته هستم که مجبور شده عشقش رو ترک کنه و بعد بع عنوان یه جایگزین برای خلا به وجود اومده رفته سراغ متافیزیک و عرفان و مسیرهای محرمانه! درسته؟ تو اینجوری فکر می کنی؟
اگه اینطوره باید بگم که یه خورده همچین اشتباه می کنی. اولا من اون عشق رو به خاطر مسائل منطقی مثل اختلاف طبقاتی ترک کردم. دوما احساس می کنم اون موقع لایق اون عشق نبودم و در نتیجه کاملا طبیعی بود که از دست بدمش. الان هم اون خانم ازدواج کرده و من با تمام وجودم براش آرزوی خوشبختی می کنم هرچند می دونم خوشبختی واقعی چیزیست کاملا متفاوت از اونچه که مردم عادی تصور می کنن. خوشبختی در بیداریست و ما خوابیم ما حداکثر می تونیم خواب ببینیم که خوشبختیم و این فاجعه است. من عمق این فاجعه رو حس کردم من عشق رو عشق واقعی رو راه نجات رو که هر لحظه اش مملو از لذت و شعف درونیه پیدا کردم. حالا من پر از شورم. به همین دلیل فقط به همین دلیله که تو این وبلاگ می نویسم و در آینده نزدیک احتمالا یه سایت آموزشی به زبان فارسی راه خواهم انداخت. این وظیفه منه. اصلا لازم نبود که استادام بهم بگن که یکی از المانهای اصلی راه آموزش و کمک به دیگرانه. من می تونم سوز و شهوت کمک به دیگران رو در درون خودم حس کنم. می خوام همه اون چیزی رو که حس می کنم حس کنن. باور کنن که زندگی چیزی بسیار والاتر و پیچیده تر از اینهاست. اگه بخوای تمام اسرارش رو کشف کنی یه عمر طول می کشه. یه عمر پر از لذت و روحانیت.
به هر حال من سبک کارم رو از وبلاگ به وب سایت تغییر میدم. وبلاگ برای کار هدفمند و دراز مدت مثل آموزش خیلی نارساست. من تصمیم قطعی گرفتم برای خرید یهDomain و راه اندازی سایت فارسی زبان برای اونهایی که می خوان تغییر کنن. فعلا در مرحله یار جمع کردن هستم! به هر حال باید دوره اول رو با یک سری دانشجو شروع کنم دیگه. نمیشه که درسارو خودم ترجمه کنم برای خودم بفرستم. 
مخاطب همیشگی من! ممکنه خودت رو معرفی کنی؟ نسبت به تو احساس مرموزی دارم! به آدرس karimia1360@yahoo.com ایمیل بزن اگه خواستی.
حتی اگه یک نفر از طریق این ولباگ و یا سایت به تغییر علاقمند بشه برای من کافیه.  
نظرات 4 + ارسال نظر
کودک ۱۸ ساله یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ق.ظ http://mortalkombat.blogsky.com

تنها به تغییر علاقه مند شدن کافی نیست...آدم باید به تغییر علاقه مند بشه بعد هدف و دلیل این که می خواد تغییر کنه رو به درستی بفهمه و بعد شروع کنه

پیر یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:32 ق.ظ http://davaran.blogsky.com

سلام ...تا اخر خوندم ... من اینجور نوشتنها رو میپسندم .. ادامه بدین ... تغییر اگه نباشه می پوسیم ..

رفـــــــــــــــــــــــــــوزه یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:12 ب.ظ http://partizanha.blogsky.com

جالبه!
وبلاگ خوبی داری ...

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:15 ب.ظ

من نگفتم به خاطر خلا بوجود اومده است که آدم به این فکرها می افته. گفتم که عشق شدید وسیله ایه که آدم آماده درک چیزای مهمتر بشه.
نسبت به منم احساس مرموزی نداشته باشین. من یکم شبیه شمام و وبهمین دلیله که نوشته های شما رو دنبال میکنم. همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد