AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

AMANTIS

AMANTIS مجموعه ای است از سروده ها و دستنوشته های شیخ اکبر کریمی فردیسی

رنگ تنهایی من ( یه چیز تو مایه های یشمی فک کنم! )


( گفته باشم به نظر من این اصلا شعر نیست ولی دوست دارم نظر شما رو هم بدونم)

تنها بود و سکوت در گوشهایش زنگ می زد.

تنها بود و هوس مدام آزادی

در سینه اش حبس می شد


تنها بود

آنچنان که مردی بزرگ

در انتهای فصلی سرد

می میرد
نظرات 1 + ارسال نظر
............ پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:56 ق.ظ http://shabikhon.persianblog.com


سلام
اینم یه شعر بود بازم بنویس مرسی از اینکه سر زدی
موفق باشی و پایدار

سلام.
خیلی خیلی خیلی سپاسگذارم(!!!!) از اینکه بازم اومدی و نظر دادی. واقعا خوشحالم کردی. بازم ار این کارا بکن.

منم همین الان دارم از وبلاگ تو بر می کردم. خوش گذشت.
بازم میرم!

خوش بگذره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد